روایاتی خنده دار در صحیح بخاری و صحیح مسلم
 
اثبات حقانیت حضرت علی(ع)
فقط از منابع اهل سنت
 
 

خوبه قبل از همه یه چیزی درباره ی صحیح بخاری بگم نویسنده ی این کتاب میگه من زمانی که می خواستم این کتاب رو بنویسم هفت صد هزار حدیث دستم بود از میان اینها فقط هفت هزارتا شون به نظرم صحیح میومد . حالا خداوکیلی انصاف به خرج بدین آیا اینی که براتون میگه واقعیت داره یا نه که بخاری تو کتاباش گفته این احادیث صحیح هستش حالا ببینیم ماجرا از چه قراره؟

 

در یکی از اعیاد جمعی از سیاحان یودانی در مسجد رسول خدا جمع شده بودند وبا اسباب لهو و لعب سر مردم را گرم می کردند رسول خدا به عایشه فرمود:میل داری تماشا کنی؟ عرض کرد بلی یا رسول الله حضرت اورا بر پشت خود سوار نمود  به قسمی که سرش را از روی کتف آن حضرت کشیده و صورتش را به صورت مبارک پیامبر تکیه داد حضرت برای  اینکه عایشه لذت بیشتری ببرد به آنها می گفت بهتر بازی کنید بعد از مدتی عایشه خسته شد و پیامبر اورا بر زمین گذاشت.

صحیح بخاری ج۲ ص۱۲۰ باب اللهو بالحراب به نقل از ابوهریره/صحیح مسلم ج۱ من باب الرخصه فی اللعب الذی لامعصیه

خداوکیلی این توهین به پیامبر نیست؟ شمارو به خدا انصاف بدین اگر درباره ی یکی از شماها همچین حرفی رو بگن چقدر ناراحت میشین مثلا بگن که در پشت مسجد مکی زاهدان بساط لهو و لعب بر پا بود و آقای عبدالحمید یکی از همسرانش را بر پشتش سوار کرد تا بازی آنهارو نگاه کنه و اونارو به بهتر بازی کردن ترغیب کنه کجای این روایات درسته شما بگین؟

 حالا می خوام براتون یه ماجرایی رو از کتاب بخاری بیان کنم که وقتی چشمم بهش افتاد شاخ در آوردم و به باطل بودن این کتاب ایمان آوردم .

((روزی حضرت ملک الموت جهت قبض روح کردن حضرت موسی(ع) به خدمت آن حضرت رسید اون حضرت از شدت عصبانیت چنان سیلی به گوش ملک الموت زد که چشمش کور شد و بر صورتش فرو ریخت و از آن موقع به بعد بود که ملک الموت به صورت پنهانی مردم را قبض روح کرد تا دوباره سیلی نخوره))  

صحیح بخاری ج ۱ ص۱۵۸ و در جلد ۲ ص ۱۶۳/مسند احمد حنبل ج۲ ص۳۱۵/محمد بن جریر طبری ج ۱  به نقل از ابو هریره

آیا هیچ عقلی قبول می کند که پیامبر اولوالعزمی مانند موسی(ع) اینقدر خشن باشد و از فرمان خدا که قبض روح کردن موسی توسط حضرت ملک الموت بوده اطاعت نکرده از هیچ آدم جاهلی همچین کاری بر نمی آید .

همه ی اینا برای این بود که به شما آقایون سنی باطل و بیهوده بودن خواندن کتاب بخاری و صحیح مسلم رو ثابت کنم و این که به شما بفهمونم که هر روایتی که تو این دو کتاب نوشته رو باور نکنین و همچنین ابوهریره رو از راویان حدیث ندونین ابوهریره فقط چند روز هم صحبت پیامبر بوده و با این حال ۷۰۰۰ روایت کرده خداوکیلی چنین چیزی با عقل جور درمیاد

از این قبیل روایات تو کتب شما به فراوانی یافت میشه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:22 :: توسط : سرباز امام عصر(عج)

درباره وبلاگ
با وضو وارد شوید!!!
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اثبات حقانیت حضرت علی(علیه السلام) و آدرس amiralmomenin12.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1