اثبات حقانیت حضرت علی(ع)
فقط از منابع اهل سنت
 
 

           نار و جنت را علی(علیه السلام) تقسیم می کند

 

کنوز الحقایق ص98/الفردوس دیلمی ج3ص91/ینابیع الموده ج1 ص251/فرایدالسمطین ج1ص106

 

از این حدیث نیز می توان به حقانیت حضرت علی(علیه السلام ) پی برد

        بیایید رهرو کسی باشید تا بوسیله ی آن بتوانید در دنیا وآخرت رستگار شوید


ارسال شده در تاریخ : شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 19:56 :: توسط : سرباز امام عصر(عج)

                                                

                         حکایتی جالب

 

ابوحنیفه و بهلول:

 

روزی ابوحنیفه برای جمعی از شاگردانش سخنرانی می کرد به اونا گفت حرفی جالب از امام صادق(ع) شنیدم و با عقل اصلا جور در نمیاد

امام صادق گفته شیطان رو درون جهنم عذاب میدن

ابوحنیفه گفت چطور امکان داره وقتی شیطان خودش از جنس آتش هستش تو اون دنیا خدا با آتش عذابش بده

ابوحنیفه در ادامه گفت شنیدم که امام صادق گفته خدارو نمیشه دید

ابو حنیفه گفت مگه میشه چیزی وجود داشته باشه ولی دیده نشه

ابوحنیفه حرف دیگری هم زد گفت:ما هر کاری که انجام میدیم از جانب خداست (یعنی اگر حرف می زنیم خدا خواسته اگر راه می رویم خدا خواسته)

ناگهان بهلول از میان جمعیت کلوخی که از جنس خاک بود رو به سر ابوحنیفه زد و فرار کرد دیگر شاگردان به دنبال بهلول رفتند و آنرا دستگیر کردند و به نزد حاکم بردند

ابوحنیفه هم در حالی که از سرش خون می چکید و بسیار درد می کشید وارد شد

ابوحنیفه گفت جناب حاکم این فرد با کلوخ بر سر من زده و سرم بسیار درد می کند

حاکم از بهلول پرسید چرا این کار رو کردی

بهلول گفت : ابوحنیفه دروغ می گوید او خودش گفته شیطان چون از جنس آتش است پس توسط آتش عذاب نمی شود تو هم از جنس خاک هستی پس چطور می شود از این کار من آصیبی ببینی

و در ادامه گفت : تو خودت گفتی هر چیزی که دیده نمی شود پس وجود ندارد تو می گویی سرت درد می کند درد کو چرا دیده نمی شود پس تو دروغ می گویی

و در ادمه گفت: تو خودت گفتی ما هر کاری که انجام می دهیم از جانب خداست پس خدا خواسته که این کلوخ به سر تو بخوره

 

این بود ماجرای عالم دین


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:29 :: توسط : سرباز امام عصر(عج)

                                    

                                            عقایدی باطل

اهل سنت عموما معتقد به این هستند که خداوند را می توان دید و احادیثی در کتب آنهاوجود دارد که بعضی از آنهارا برایتان ذکر کرده ام

1) خداوند سبحان در برابر بندگانش نمایان میشود و اورا می بینند چنانکه ماه را در شب چهارده می بینند

 صحیح بخاری باب صراط جسر جهنم ح1 ج7 ص 147

خداوند هر شب به آسمان فرود می آید  پایش را نمایش می دهد تا مومنین آنرا بشناسند

صحیح بخاری باب الدعا و الصلاة من آخر اللیل ح1 ج1ص164

صحیح بخاری ح5ج9ص159

خداوند می خندد(1) و تعجب می کند دو دست و دو پا و پنج انگشت دارد که آسمان هارا بر انگشت اول زمین هارا بر انگشت دوم درختان را بر انگشت سوم آب و خاک را بر انگشت چهارم و سایر آفریدگان را برانگشت پنجم می گذارد

صحیح بخاری ح4 ج9 ص158

صحیح مسلم ح1 ج14 ص166

صحیح بخاری تفسیر سوره ی زمر ح2 ج6 ص157

منصفانه قضاوت کنید!

در کدام آیه ذکر شده است که خداوند را می توان دید.؟در کدام کتاب معتبر ذکر شده است؟

آیا با عقل چنین حرف هایی جور است؟ شمارا به خدا قسم جواب بدید خودتان را برای حساب رسی در روز قیامت آماده کنید

دلیل مقبول نبودن این روایات خنده دار:

خداوند در سوره ی انعام آیه ی 103 می فرمایند که دیدگان توان درد خدا را ندارند

این بهترین و کوتاه ترین جواب بود

سخنی از امام علی(ع):

بلند همتان او را درک نتوانند کرد و زیرکان به حقیقتش پی نمی برند

 

 

 

 


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 21:3 :: توسط : سرباز امام عصر(عج)

خوبه قبل از همه یه چیزی درباره ی صحیح بخاری بگم نویسنده ی این کتاب میگه من زمانی که می خواستم این کتاب رو بنویسم هفت صد هزار حدیث دستم بود از میان اینها فقط هفت هزارتا شون به نظرم صحیح میومد . حالا خداوکیلی انصاف به خرج بدین آیا اینی که براتون میگه واقعیت داره یا نه که بخاری تو کتاباش گفته این احادیث صحیح هستش حالا ببینیم ماجرا از چه قراره؟

 

در یکی از اعیاد جمعی از سیاحان یودانی در مسجد رسول خدا جمع شده بودند وبا اسباب لهو و لعب سر مردم را گرم می کردند رسول خدا به عایشه فرمود:میل داری تماشا کنی؟ عرض کرد بلی یا رسول الله حضرت اورا بر پشت خود سوار نمود  به قسمی که سرش را از روی کتف آن حضرت کشیده و صورتش را به صورت مبارک پیامبر تکیه داد حضرت برای  اینکه عایشه لذت بیشتری ببرد به آنها می گفت بهتر بازی کنید بعد از مدتی عایشه خسته شد و پیامبر اورا بر زمین گذاشت.

صحیح بخاری ج۲ ص۱۲۰ باب اللهو بالحراب به نقل از ابوهریره/صحیح مسلم ج۱ من باب الرخصه فی اللعب الذی لامعصیه

خداوکیلی این توهین به پیامبر نیست؟ شمارو به خدا انصاف بدین اگر درباره ی یکی از شماها همچین حرفی رو بگن چقدر ناراحت میشین مثلا بگن که در پشت مسجد مکی زاهدان بساط لهو و لعب بر پا بود و آقای عبدالحمید یکی از همسرانش را بر پشتش سوار کرد تا بازی آنهارو نگاه کنه و اونارو به بهتر بازی کردن ترغیب کنه کجای این روایات درسته شما بگین؟

 حالا می خوام براتون یه ماجرایی رو از کتاب بخاری بیان کنم که وقتی چشمم بهش افتاد شاخ در آوردم و به باطل بودن این کتاب ایمان آوردم .

((روزی حضرت ملک الموت جهت قبض روح کردن حضرت موسی(ع) به خدمت آن حضرت رسید اون حضرت از شدت عصبانیت چنان سیلی به گوش ملک الموت زد که چشمش کور شد و بر صورتش فرو ریخت و از آن موقع به بعد بود که ملک الموت به صورت پنهانی مردم را قبض روح کرد تا دوباره سیلی نخوره))  

صحیح بخاری ج ۱ ص۱۵۸ و در جلد ۲ ص ۱۶۳/مسند احمد حنبل ج۲ ص۳۱۵/محمد بن جریر طبری ج ۱  به نقل از ابو هریره

آیا هیچ عقلی قبول می کند که پیامبر اولوالعزمی مانند موسی(ع) اینقدر خشن باشد و از فرمان خدا که قبض روح کردن موسی توسط حضرت ملک الموت بوده اطاعت نکرده از هیچ آدم جاهلی همچین کاری بر نمی آید .

همه ی اینا برای این بود که به شما آقایون سنی باطل و بیهوده بودن خواندن کتاب بخاری و صحیح مسلم رو ثابت کنم و این که به شما بفهمونم که هر روایتی که تو این دو کتاب نوشته رو باور نکنین و همچنین ابوهریره رو از راویان حدیث ندونین ابوهریره فقط چند روز هم صحبت پیامبر بوده و با این حال ۷۰۰۰ روایت کرده خداوکیلی چنین چیزی با عقل جور درمیاد

از این قبیل روایات تو کتب شما به فراوانی یافت میشه

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:22 :: توسط : سرباز امام عصر(عج)

ابوطلحه زید ابن سهل در منزل خود مجلس شرابی تشکیل داد و ده نفر را دعوت کرد و همگی شراب نوشیدند.

 

اسامی آنها:  ۱ابوبکر بن ابی قحافه ۲ عمر بن خطاب۳ابوعبیده ی جراح ۴ ابی بن کعب ۵ سهل ابن بیضا ۶ ابو ایوب انصاری ۷ابو طلحه ۸ ابو دجانه سماک بن خرشه ۹ ابوبکر بن شغوب ۱۰ انس ابن مالک

 

 ابن حجر در ص ۳۰ ج ۱۰ فتح الباری/امام احمد حنبل ص۱۸۱و۲۲۷ ج ۳۰ مسند/ جلال الدین سیوطی ص ۳۲۱ ج ۲ درالمنثور/طبری ص ۲۴ ج۷ تفسیر/بیهقی ص۲۸۶و۲۹۰ سنن

امیدوارم همین تعداد سند برای اثبات شراب خواری عمر و ابوکر کافی باشه البته باز اگه نگین آدرس اشتباه هستش

همونجور که گفتم و علمای خودتون نوشتن که ابوبکر و عمر در مجلسی شراب نوشیدند.

آیا باز هم از این دو آدم دفاع می کنین تاحالا دلایلی براتون آوردم که متوجه بشین که نه عمر شایسته ی جانشینی پیامبر رو داره و نه ابوبکر شما که بسیاری از آیات رو شان نزولشون رو به این دو نفر نسبت میدین جواب من رو بدین

سوالی کوچک ؟ آیا این دو تا به حال به قرآن نگاهی انداخته اند؟

قبول آره این دو قرآن خوان بودن اگه بودن پس چرا به این آیه از قرآن که پیرامون نهی شراب است توجهی نکردن ؟ای اهل ایمان شراب قمار و بت پرستی تماما پلید و از عمل شیطان است و از آن دوری کنید                                                                           ماعده ۹۰

من براتون پلید بودن عمر و ابو بکر رو به اثبات رسوندم .

پس حق با کیست ؟

 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:57 :: توسط : سرباز امام عصر(عج)

عمرهفتاد مرتبه در مکان های مختلف گفت لولا علی(ع) لهلک عمر : اگر علی(ع) نبود عمر هلاک میشد

 

اسناد:ابنحجر عسقلانی ج۲ ص ۸۰۹/ابن اثیرجزری ج۴ ص ۶۳۰/ جلال الدین سیوطی در ص ۶۶ تاریخ الخلفا/سبط ابن جوزی در ص۸۵و۸۷تذکره/خطیب خوارزمی در ص۴۸و ۶۰ مناقب/ینابیع الموده باب ۱۴/ ابن ابی الحدید ص۲ ج۱ شرح نهج البلاغه/علامه قوشچی ص۴۰۷ شرح تجوید/


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:1 :: توسط : سرباز امام عصر(عج)

پیامبر اسلام وصی٫جانشین و امام بعد از خودرا معرفی کردند:

 

دلیل اول:بعد از اینکه سه سال از بعثت پیامبر اکرم گذشت آیه ای بر ایشان نازل شد که خداوند در آن فرموده بود

ای پیامبر کار تبلیغ و رسالت خود را آشکارا و از دعوت خویشاوندان خود شروع کن

(( وانذر عشیرتک الاقربین)) شعرا ۲۱۴

پیامبر اکرم عموها و عمو زادگان خود را دعوت کردند و طعامی تدارک دیدند بعد از صرف غذا

مجلس را برای ابلاغ سخن خدا آماده کردند و فرمودند: من از جانب خدا به پیامبری مبعوث شده ام

اولین کسیکه به من ایمان بیاورد بعد از من جانشین وصی و امام بر مردم خواهد بود و تنها کسی که در آن شب ایمان خودرا به رسول  خدا در حضور دیگران اعلام کرد حضرت علی(ع) بود.

این ماجرا در کتب آقایون سنی هم ذکر شده :

مستدرک الصحین ج۳ صفحه ۱۳۶و۴۱۵ /صحیح ترمذی ج۲ ص۳۰۱/کنز العمال ج۶ص۴۰۰

دلیل دوم:در غزوه تبوک پیامبر اکرم به علی(ع) فرمود آیا خشنود نمی شوی که تو نسبت به من به منزله ی هارون برای موسی باشی جز اینکه بعد از من پیامبری نیست . یعنی همانگونه که هارون وصی و جانشین بلافصل حضرت موسی بود تو نیز خلیفه و جانشین من هستی

تاریخ طبری ج۲ص ۶۲-۶۳ /مسند حمبل ج۱ص۱۱۱ /شرح نهج البلاغه ج۱۳ص۲۱۰-۲۱۲

دلیل سوم:در سال دهم حجرت رسول خدا به هنگام برگشت از حج الوداع در سرزمینی به نام غدیر خم علی علیه السلام را در میان جمعیتی انبوه به عنوان ولی مسلمانان و مومنان معرفی کردند و فرمودند ((من کنت مولی فهذا علی مولاه))۱ .و ایشان قبل از آن فرمودند ا((الست اولی بکم من انفسکم))۲ یعنی: ای مردم آیا من ازخودشما بر شما اولی و مقدم تر نیستم.و سپس فرمودند هرکس من مولای او هستم این علی مولای اوست رسول خدا سه بار این جکله را تکرار نمودند۳ . در این موقع تعدادی از حاضران به حضرت علی تبریک گفتند که در میان آنها ابوبکر و عمر هم بودند عمر به امیر مومنان فرمود ((برتو گوارا باد ای پسر ابی طالب  تو مولای من و مولای هر مرد و زن مسلمان گشتی ۴

آری اینها فقط تعدادی از دلایلی هستند که ما به وسیله ی آن جانشین پیامبر وصی و بر حق بودن علی(ع) رو به اثبات می رسونیم.

۱) صحیح ترمزی ج۵باب ۲۰ ص ۶۳۳ حدیث۳۷۱۳ /صحیح ابن ماجه ج۱ص۴۳ حدیث ۱۱۶ و...

۲)صحیح ابن ماجه ج ۱ص ۱۱۶ /مسند احمد ج۴ ص ۲۸۱ /مستدرک صحیحین ج۳ ص ۱۱۰ و...

۳)تاریخ مدینة دمشق ج ۴۲ ص ۲۲۹و ۲۲۸و ...

۴)مسند احمد ج ۴ ص ۲۸۱/ابن اثیر در نهایه ج ۵ ص ۲۲۸ /تاریخ بغداد ج۸ ص۲۹۰ و ...


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:0 :: توسط : سرباز امام عصر(عج)

درباره وبلاگ
با وضو وارد شوید!!!
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اثبات حقانیت حضرت علی(علیه السلام) و آدرس amiralmomenin12.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 25417
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1